Followers

Friday 28 March 2014

Derma darah

Assalamualaikum w.b.t..

Salam jumaat semua...alhamdulillah harini 28 mac ada kempen derma darah dekat office, kalau nak cerita pasal derma darah ni masa tahun lepas tak dapat nak derma, sebab bacaan BP kalau tak silap tak dapat baca....so tak boleh nak derma...tapi yang bestnya and rasa bersyukur sangat sebab tahun ni....dapat derma 2 pine bag..hahahaha lawak ke...huhu masalahnya start ambik belah kiri...darah malu-malu nak keluar tapi dapatlah 1 bag tapi tak penuh sangat...so saya tanya bole ke kalau saya nak suruh ambik darah tangan belah kanan pulak? so misi tu kata boleh..haaa pa lagi~ huhu
alhamdulillah...syukur....sekurang-kurangnya walaupun tak banyak mana yang saya nak bantu ada jugaklah darah saya yang boleh bantu orang-orang yang lebih memerlukan...tambah-tambah darah saya O...so semua orang boleh terima inshaaAllah (^___^)v






thats all for now (^___^)

No comments:

Post a Comment