Followers

Thursday 5 September 2013

Stay healty for a better life

Assalamualaikum w.b.t..
harini nak berkongsi dengan semua berkenaan penjagaan kesihatan badan dan kulit saya..
firstly ini bukan lagi rahsia..Alhamdulillah memang banyak perubahan setelah 8 bulan saya berusaha  mengawal makan dan mengamalkan pengambilan supplement2 tertentu..bagi yang berminat bolehlah tanya saya soalan untuk dapatkan info ya..

first saya nak bercerita berkenaan penjagaan kesihatan @ berdiet


to make it simple, boleh reafer kat link ni untuk dapatkan tips saya menjaga kesihatan@berdiet di sini ~> JOM KITA JAGA KESIHATAN!

satu lagi tips yang saya amalkan ialah D'TOX..
saya mengambil langkah untuk D'tox sebelum saya mengambil apa2 supplement dan di dalam proses berdiet..produk yang saya nak kongsikan ni sebelum saya nak jual saya akan cuba dulu..so far Alhamdulillah saya ambik program ber D'tox selama 2 minggu dan hasilnya sangat2 membantu dalam saya berdiet ni..malah penyerapan supplement pun sangat cepat dan membuahkan hasil..



ULTRA D'TOX DAILY CLEANSE ni memang sangat berkesan seawal 2 kali pengambilannya dan rasa pun sedap..masam. sangat baik untuk kita punya skin health, liver health, colon health dan immune health systems..

Ingredients :
Strawberry juice powder, Roselle juice powder, Apple fiber, Oat fiber, Psyllum husk, Resistant maltodextrin, Prebiotics (Inulin and acacia gum), Enzymes, Milk thistle extract and Dandelion extract.

cara guna pun sangat mudah..dan yang paling penting no sugar added.
dalam satu kotak ada 15 sac so untuk 2 minggu..once u dah start first sac, sy di advice untuk continue sampai sac yang terakhir..no gap sebab takut tak berkesan, tapi kalau dah ambil sampai hari ke 2 pun dah rasa dah nak membuang ja kejenya..





Ultra D'Tox RM78
( 20g x 15 sachets)

Bagi penjagaan kulit pula saya makan supplement tiox-c dari akhir febuary bulan 2 hingga ke harini..maintain satu produk sahaja dan alhamdulillah banyak perubahan, jerawat batu dah segan silu nak tumbuh dah..kulit pun bnyak perubahan disamping scar2 lama semakin menipis..


gambar kiri menunjukkan keadaan kulit muka saya masa mula2 dulu sebelum try tiox-c ni...lebih kurang akhir bulan 2..nampak tak jerawat batu sebelah hidung tu..dan scar lama akibat dari kesan jerawat saya..alhamdulillah semakin lama semakin berkesan penggunaan tiox-c ni..



TIOX-C RM180

(60 capsules for 1 month
sehari makan 2 biji)

sambil makan untuk kesan dari dalam..saya juga baru sahaja mencuba A.B.Series Apple Stem Cell Serum bagi penjagaan kulit muka saya dari luaran..

Apa itu A.B.SERIES APPLE STEM CELL SERUM?





Serum Apple Stem Cell adalah ekstrak sel yang di ambil daripada Buah Epal Swiss dan diberi nama sebagai Uttwiler Spatlauber yang menggunakan formulasi daripada Switzerland iaitu kaedah teknologi evolusi - PhytoCellTech Malus Domestica. Daripada hasil kajian dan penyelidikan para saintis diketuai oleh Dr. Fred Zulli, telah menemui kandungan fitonutrien, protein & sel-sel yang panjang hayat.

Penemuan-penemuan ini telah diuji dan dikaji dengan teliti dan ianya telah terbukti berkesan dalam MEMPERBAIKI, MEMPERBAHARUI & MEMBINA SEL-SEL KULIT YANG BARU UNTUK KULIT LEBIH ANJAL, LICIN DAN BERSERI-SERI.

Berikut adalah video yang menerangkan bagaimana apple stem sel berfungsi atau bertindak dalam memulihkan sel kulit (kaedah PhytoCellTech Malus Domestica).

Serum AB Series mengandungi “Apple Stem Cell” yang dirumus khas dari Switzerland sebagai bahan utama yang berdasarkan ekstrak epal dari jenis Uttwiler Spatlauber dengan menggunakan teknologi perintisan liposome. Dan juga sebagai tambahan, kami gabungkan bahan-bahan botani yang lain secara eksklusif iaitu dalam membantu anda untuk memudarkan pigmentasi, tompok hitam, perubahan warna kulit, mengekalkan kelembapan kulit serta menangani iritasi sehingga lapisan 3 lapisan epedermis kulit.





A.B.Series Apple Stem Cell Serum RM98
( 1 botol 10ml penggunaan untuk 2 minggu)

kawasan kajang, bangi, putrajaya dan serdang boleh terus ambil dari saya

No comments:

Post a Comment