Followers

Friday 15 March 2013

Tiox-c untuk kesihatan kulit

Assalamualaikum w.b.t..
update daripada entry lepas berkenaan supplement Tiox-c dan update gambar terkini saya, Alhamdulillah dah dekat dua bulan lebih makan supplement ni dan dahpun lalui proses detox pun ( keluar jerawat batu yg ada nanah + darah ) sebab muka saya memang jenis klua jerawat batu...dan sekarang ni dalam proses jerawat tengah kering...dah jenis kulit yang berjerawat nak buat macamana kan, tapi kita boleh usaha untuk perbaiki apa yang kurang..dan gambar terkini saya HANYA untuk perkongsian, tidak ada niat lain termasuk riak, just for sharing because sharing is caring kan so kepada sesiapa men or women yang ada masalah jerawat yang teruk macam saya dulu dan mula kurang kini, saya syorkan pengambilan supplement Tiox-c ni, cuba dulu baru kita tahu sejauh mana keberkesanan dia kan..InShaaAllah..



gamba saya yang asli, no edit, no photoshop and no tokok tambah...sekarang Jerawat tengah kering, dan dah naik merah kat kawasan pipi dan hidung menunjukkan ada kesan tindak balas..mintak2 jerawat liar ni segan silu nak tumbuh lepas ni..hehe




Tiox-c juga dapat mengurangkan :~

- kencing manis
- kolestrol tinggi
- penyakit jantung
- ulser peptik
- penyakit hati
- kemerosotan nilai kognitif (alzheimer's/dementia)
- kanser
- lelah
- alahan
- sistem kekurangan imun
- penuaan pramatang

Pengambilan Tiox-c akan mengakibatkan :~

- kulit licin dan kemerahan
- mengurangkan tompok-tompok hitam
- bibir kemerahan
- pencerahan kulit dibahagian bawah lengan dan 'bikini line'


for more information please call me ok (^___^)v

No comments:

Post a Comment