Followers

Thursday 14 March 2013

Gubahan blog dan cipta logo(voleh ke tajuk gini :D)

Assalamualaikum w.b.t..
Tibe2 teringat pulak pasal blog pertama sekali yang menjebak saya untuk berblogging ni, tapi yang first dulu saya bukak blogshop, oleh kerana minat saya dan isteri terhadap barang2 dan accessories2 baby jadi kami decide nak bukak blog dan masa tulah saya sorg je yg terjebak nak berblogging...
kalau bagi pendapat saya lagi baik berblogging daripada duduk merepek dalam FB tu dok cerita pasal bergaduh la pasal ape lah itu lah...but this is just my opinion, pendapat dan tak semestinya betul kan? hehe sorrylah kpd yg suka berFB, tak salah pun..but always think positive and everything will be fine kan..ape2 pun bagi saya blog ni da macam my personal diary la katekan, it helps me to say what i want and what i feel since ( comment untuk setiap entry saya disablekan ) so sorry dekat semua visitor and blogwalking yang nak comment tapi tak boleh sebabnya malas dah nak layan silent haters yang rajin sangat mengepos komen2 yang menjatuhkan serta menDown kan kita kan...but apa2 pun tak semestinya yang manis pun kita telan, kadang2 yang pahit pun kita kena rasa jugak so that it always reminde us to bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang ni dan sentiasa mengingat yang diatas...Alhamdulillah...tangan ni masih mampu menaip dan still tak berhenti untuk menaip..

this is was my first blogshop n first blog..GIBO boutique


My sec blog...ShaqzsPixca


Puteri Gunung Ledang Wedding planner ni sebenarnya yang dah keberapa tah sebabnya sebelum ni ada lagi yang saya buat but dah delete...hehe tapi blog Shaqzspixca jugak yg aktive sampai sekarang ni..


Quen Boutique...salah satu blog yang saya dah delete sebab tak aktive dah, sian kat blog ni, tinggal banner jer..haha sangat vanyak pulak nak manage blog ni tak larat, tersimpul jugak jari jemari nih cik jah oii..haha


Mmm...so thats all for now and till then, kepada yang nak komen tapi tak voleh tu...shaqzspixca minta ampunnn sangat2 ya because saya lah orangnya yang disablekan comment..so sorry and tQ sebab rajin melawat blog saya yang tak seberapa ni..tQ2 (^___^)v

No comments:

Post a Comment