Followers

Monday 18 February 2013

Wedding Dress Design :: By Shaqzspixca

Assalamualaikum w.b.t..
as promise to all of u, himpunan design2 baju pertunangan, pernikahan dan persandingan adik saya yg direka khas oleh saya sendiri mengikut citarasa adik bongsu saya, disini saya sertakan post2 yang berkaitan sekali ok (^___^)v enjoy~

sila click salah satu link dibawah ni ya (^-^)


MAJLIS PERSANDINGAN

The Design




sebenarnya payah jugak nak dapat end design untuk baju sanding ni sebabnya nak buat design khas maksudnya design lain dr yg lain dan tak nak sama dengan design yang dah ada skrg ni, lukis punya lukis last2 dapat jugak hasil dia itupun dah dekat separuh pening dah sampai adik bongsu saya pun dah tak tau apa rupa baju yang dia nak sbnya..hahahaha but this is the last design that we agreed (^___^)v


Majlis Persandingan






















ok thats all for now...till then (^___^)v..

No comments:

Post a Comment